onsdag den 3. september 2014

Slangerupscenen = ..



Jeg ved ikke om i har opdagede det, men jeg har været lidt væk fra bloggen .. Og det er ikke fordi jeg ikke kan lide at blogge mere, for det kan jeg virkelig, men jeg har bare rigtigt meget at se til, dem der følger mig på Instagram, ved det måske allerede, men til jer der ikke følger mig der inde (gør det da lige, jeg smutter også ind og følger lidt med i jeres liv, så smut forbi min ig'er @tresmaord) Men så er jeg startet til teater i Slangerup, og den skarpe kniv i skuffe, tænker, "Mhh Zofia, bor du ikke i Roskilde..?" og JO det gør jeg, så tirsdag og torsdag smutter jeg hjemmefra 17.20 for at bruge 40 minutter i bus, og er hjemme igen 23.30 cirka, men de 3 timer jeg er i Slangerup med mit musical hold, er så fede at jeg helt glemmer at jeg bruger 45 kroner to gange om ugen på at komme op til de dejligste, sjoveste og tossede mennesker.

Vi er gået i gang med at øve til næste års helt store musical Vi Maler Byen Rød, så hvis du kommer fra Sjælland, eller er klar på en tur til Sjælland, så gør det næste år i April måned, og smut forbi Slangerup og se os fremføre de bedste sange fra melodi grand prix, lige fra Krøller eller ej - Tænder på dig - Fra Mols til Skagen - Video Video og Vi Danser Rock Og Rul, plus jeg faktisk har en solo sang, så hvis du vil ind og se mig synge, så kom kom!

Men det er i hver fald rigtigt fedt at være en del af så mange dygtige mennesker og at de så er pisse søde alle sammen er jo klart et plus!
Men jeg skal prøve at blive bedre til at få tid til at blogge!

Jeg håber i alle har det pisse godt og fik nydt lidt sol i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...