tirsdag den 16. september 2014

Fødselsdag igen i år!


 
1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 //
 
 
Eftersom jeg har fødselsdag den 12 oktober (Faktisk om 26 dage, men hvem tæller?? I hver fald ikke mig) Men derfor har mine skønne venner og min kære familie jo spurgte om mine ønsker! Og eftersom jeg ønsker mig nogle dyre ting, så ønsker jeg mig endelig bare penge (Jeg ved hvad i tænker, keeeedeligt Zofia!) Men jeg kunne jo ikke bare vise jer et billede af nogle penge.. Så har lavede et lille billede (Og links) til de ting jeg går og spare sammen til, der er både lidt til mit royal hjerte, mit skuespiller hjerte, Glee til mine musik høre, en hoved pude til min ryg! (Den jeg har, skriger på at blive skiftet ud, eftersom den er begyndt at smugler, det forstår jeg ikke, jeg har kun haft den i 10 år efter hånden!) Også ønsker jeg mit et nyt seng bor og jeg har forelskede mig fuldstændig i Normanns bord, bare ikke lige prisen .. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...