søndag den 17. august 2014

Jeg lever stadig!




Som i kan læse på overskriften, så lever jeg stadig og har det fint, jeg er bare voldsomt stresset for tiden, eftersom jeg starter i skole i morgen tidelig på VUC klokken 08.55 i morgen, og jeg er på ingen måder klar til at tage huld på et nye skole år .. Også har jeg været til audition på Vi Maler Byen Rød på Slangerup Scenen i Slangerup, sjovt nok .. Men ellers er der bare en masse med lejligheden der skal gøres inden skole start!

Men dette indlæg skulle endelig ikke være et "undskyld-jeg-har-travlt-og-er-verdens-dårligste-blogger-indlæg" .. Det skulle faktisk være et indlæg om hvem der har vundet 200 kroner til Jane Kønig, og vinderen er ... Laura Sørensen så mange gange tillykke, jeg håber du kan bruge dit gavekort, på et fint smykke du bliver glad for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...