mandag den 23. juni 2014

Så let slipper i ikke!



Hej alle i dejlige mennesker!

Jeg ved hvad i tænker, er hun død? Har hun glemt koden? Eller noget helt andet?  Men nej.. Jeg har bare haft rigtigt travlt både med eksamen (Jeg bestod fucking matematik, hvem havde set den komme?! Ingen, kun min lærer, tak Nils for din evige støtte..) Men jeg har haft travlt med alt og ingen ting! Så som skole, film optagelser, E og jeg er blev forlovet, jeg har mistet mit job, fødselsdage, E og jeg er gået fra hinanden også har jeg været til 4 samtaler uden at få et job... Så jeg har virkelig haft travlt med alt og ingen ting, også er jeg endelig også begyndte at hækle, jaja bare sig velkommen tilbage fra mormor!

Men nu vender jeg tilbage med frisk energi snart klar parat til Vig festivallen! Er der nogle af jer der skal med på Vig? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...