tirsdag den 27. maj 2014

Bøffer i ørerne?



Jeg gætter på at 95% af mine læser i hver fald høre musik hver dag! Men høre i musik med stil? Jeg kender en side hvor man virkelig kan høre musik med stil, det er nemmelig Soundpod.dk og det er virkelig med stil man kan lytte til sin yndling musik med, for de sælger hørebøffer (Kald dem hvad i vil, jeg kalder dem altså hørebøffer..) Og det er ikke kun de der normale kedelige hvide og sorte! Men nu er vi ude i pink, lilla, grøm, lime grøm, med zebra striber og i guld og sølv! Hvor blæret er det ikke lige, jeg kunne virkelig godt tænke mig sådan et par i guld, og prisen er faktisk så selv min Su pung kan lege med! De koster faktisk ikke mere ind blot 60 kroner, det synes jeg er en fair pris, for hørebøffer der virker! Og det gør de!

Soundpod.dk har hurtig levering, mellem 1-2 hver dage, hvilke som min faste læser ved jeg elsker, jeg hader hader hader at vente en uge til to uger på mine ting, jeg bestiller jo ikke noget fedt jeg gerne vil have i mine hænder, for at posten kan holde den for mig i to uger....
Men de har hurtigt levering, og de har fri fragt!!!!

Så piger og drenge smut ind på Soundpod.dk og find dine nye bøffer!

*Dette er et sponsoreret indlæg*

2 kommentarer:

  1. Der er lige en her, som skal bestille et par i guld farven! :-P

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...