tirsdag den 4. marts 2014

En lille hemmelighed!



El-tandbørste - Billeder - Kalender - Bakke bord - Karklud



Jeg har faktisk gået med en lille hemmelighed de sidste to måneder, eller faktisk er det en ret stor hemmelighed.. JEG SKAL FLYTTE!

Og denne gang er det faktisk rigtigt, dem der har fuldt bloggen de sidste år, ved at jeg var ved at flytte til Kalundborg sidste sommer, hvor jeg havde fået en virkelig fed lejlighed med min eks kæreste, men da der var problemer med det sted hvor jeg skulle arbejde, (Sådan noget med dårlig arbejdes vilkår, og at de ikke lever op til de krav der er for at have en fødevare butik, jeg nævner ingen navne, men dem der kommer i Kalundborg, ved hvis godt hvilken sandwich butik jeg snakker om..)

Men denne gang flytter jeg i en fin lille ungdoms bolig midt i Roskilde centrum, sammen med med lille Jaspis mus, hvilket også forklare lidt billedet over, de er de eneste ting jeg mangler for at blive helt færdig med lejligheden, jeg overtager lejligden d. 1 april, så om lidt under en måned skulle jeg meget gerne være flyttede, og det går jo også lidt over bloggen, der kommer lidt mere indretning og en masse diy om hvordan man kan lave en masse fede ting til boligen billigt!

Så jeg håber i stadig vil følge med, selvom bloggen kommer til at have et helt nyt kapitel.

Husk at deltag i min instagram give away !!

3 kommentarer:

  1. tag et kig forbi bloggens første giveaway :-) http://sirimagyar.bloggersdelight.dk/?p=676

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at høre mere om det! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at fortælle jer en masse! :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...