søndag den 16. februar 2014

Billedevæg?




Jeg ved ikke om jeg er den eneste her i denne verden, der drømmer om en billede væg engang, og lig mærke til mig 'engang' for det kæmpe værelse på 8 km2, er der altså ikke plads til en billede væk.. Der er ikke engang plads til et billede mere ..

Åh jeg glæder mig til jeg engang skal flytte så jeg kan få en masse lækre plakater op!
Jeg har fundet nogle skønne plakater og tegninger på nettede, som jeg bliver nød til at købe, når jeg en dag har en helt væg, kun til smukke ting!

4 kommentarer:

  1. Elsker også sådanne billedvægge! :O)

    Kig forbi bloggen - lige nu kører der en giveaway om 4 valgfrie neglelakker! http://miaekholm.blogspot.dk/2014/02/giveaway-vind-4-valgfrie-neglelakker.html

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så skønne!
      Jeg kigger forbi Mia, nu hvor du lokker sådan! :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...