fredag den 3. januar 2014

Mangler du maling??




Eftersom jeg har en del venner/veninder og min kæreste alle lige er flyttede i deres egen lejlighedder, og jeg også selv håber 2014 bliver året, hvor jeg flytter i min egen lejlighed, og alle ved når vi snakker om lejlighedder, så snakker vi udgifter! Mange dyre udgifter, jeg har fundet en side hvor der er masser af billigt maling og hvem har ikke brug for noget skønt billigt maling, der faktisk også holder?

Inde hos Malerlager.dk har de maling til alt, og jeg mener til ALT, du kan købe alt lige fra pensler, loft maling, gulv maling, væg maling og tapet, virkelig de har alt inde på den hjemmeside, og det hele til priser hvor de fleste kan lege med på,

Inde hos Malerlager.dk er der faktisk en virkelig overskuelige hjemmeside, den er til at finde ud af, det hele står på dansk, det er ikke noget med at lige pulselig står det på et eller andet sprog, som jeg har oplevede med andre hjemmesider, og hvis du køber for mere ind 950 kroner, så er fragten fri og hvis du køber mindre ind for 950 kroner, så skal man selv betale 99 kroner, som virkelig er til at leve med jo!

Så hvis du mangler maling til lejligheden, huset, sommerhuset, have møblerne, loftet så smut forbi Malerlager.dk

*Dette indlæg er lavet i sammenarbejde med Malerlager.dk*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...