onsdag den 18. december 2013

Min første gang


(Hils pænt på virkelig smarte Zofia 10 år, med vinter tøj der matcher..)

PÅ SKI, SNYDT! :D

For godt og vel 9 år siden, fik jeg en ski ferie til Østrig af min pappa i fødselsdags gave, hvor han ville lærer mig at stå på ski, det lød også super fedt endelig, lige indtil vi kom til Østrig, Zofia og far fik hyggede den første dag på børnbakene, også fik far ligesom bare nok af at lege ski guide for lille Zofia på 9 år .. Så jeg blev smidt på ski skole, med en guide der kun snakkede tysk, og ja i gættede helt rigtigt, jeg kunne virkelig intet tysk eller engelsk som 10 året, så det blevet pulselig en meget meget meget lang uge på ski..

Så jeg håber inderligt at jeg får chancen for enten komme til Østrig eller Frankrig og stå på ski igen, måske med nogle venner istedet for min kære far.

Min drømme ski ferie ville klart gå til et lækkert sted i Frankrig som hedder Alpe d'Huez læs mere om det her

Hvad med jer, har i været på ski ferie før?

*Ved dette indlæg deltager jeg i en blogger konkurrence om en skiferie for to sponsoreret af Danski.dk, du kan læse mere om det her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...