torsdag den 26. december 2013

GIVE AWAY



Som i kan se på billede, har jeg her med skudt en ny og allersidste give away igang, altså for i år!

Og denne gang, har den søde Anders fra Handcraftedcph der har været så sød at sponsorere et af hans 100 lækre produkter! Og den heldige vinders af denne give away kan vinde et sæt "By popular demand" i udgaven mega, som er 3,0mm og koster 300 kroner, MEN en af mine heldige læsere kan vinde dem helt gratis!

Alt du skal gøre for at være med er at:
1. Like Handcraftedcph (her) på facebook.
2. Like bloggen på facebook (her)
3. Skriv en kommentar med navn og mail, (OG HUSK NU FOR FANDEN DEN MAIL...)

I har og til og med lørdag d.28 klokken 12.00

27 kommentarer:

  1. De er så fine..
    Godt nytår.
    Kh Mia CA - aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte! Godt nytår.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er de simpelthen for lækre! :-O

    Kravene for at deltage er opfyldt og jeg krydser nu fingre! :-P

    Hilsen Cathrine
    cathrinedk@hotmail.dk

    SvarSlet
  4. åhh så fine. krydser fingre :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  5. Rigtig godt nytår Håber din jul var dejlig
    MVH Marie (marie6100@hotmail.com)
    ps. hvor er de smukke!!

    SvarSlet
  6. Godt nytår til dig :D
    årh ville være leks at modtage disse :D
    Cecilie Ørnskov Rasmussen - Cecilieniemann@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Line Find-Andersen ... ønsker godt nytår og krydser fingre. :)
    viploh@msn.com

    SvarSlet
  8. Charlotte Lang Hansen ;)
    Og har husket mail adressen :p

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Deltager da gerne i denne fine give away

    Gruzlie(a)hotmail(dot)com
    Anettesuniversdk.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Godt nytår :)
    chiaki_the_pretty@live.dk

    SvarSlet
  11. ihh de må såå gerne blive mine!!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  12. Det er nogle super smukke øreringe :)
    Christina
    krummerand.blogspot.dk

    krumme.rand@gmail.com

    SvarSlet
  13. Lis Vinter livv@mail.dk
    De er vel nok fine !

    SvarSlet
  14. <3 trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg har fulgt med i Anders' smykkehåndværk i et års tid nu og jeg er lige pjattet hver gang han laver et nyt smykke. Han er virkelig talentfuld og har nogle meget rimelige priser. Susie Rasmussen - 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  16. De er godt nok pæne :)
    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jamen så tager jeg chancen og smider er lod i puljen til de fine øreringe
    Og nå ja mailen, rigmorsmor(a)gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg er med! :O)

    Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Hvor er de flotte (:

    Marie West
    amiramarie@gmail.com

    SvarSlet
  20. De er godt nok fine :-).
    Mie / miemail67(a)gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg er med! :) De er godt nok fine :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  22. De er super smukke :)!
    Camilla Nielsen
    cnphotographs@gmail.com

    SvarSlet
  23. Så flotte og enkle ;-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  24. Læx. Lød det ligeså dårligt som jeg selv syntes?
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Smukke <3

    Godt nytår
    Fra Anette Aarup Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...