søndag den 15. december 2013

Getallsport.dk


1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 //

Er du en af dem der også går og drømmer lidt om at komme på skiferie? Det gør jeg i hver fald, især efter en af mine bedstevenner skal til Østrig i 6 måneder og være guide, og derfor har jeg fundet siden  hvor alt det lækre ski tøj og faktisk alt man skal bruge til alle sportsgrene! Det er en fantastisk side der hedder Getallsport.dk, det er en fantastisk hjemmeside, du har alt det tøj man skal bruge til den sports man nu synes om!

Personligt er jeg blevet ret forelskede i deres ski undertøj og deres fantastiske ski sokker som jeg er sikker på jeg bliver nød til at eje før jeg tager et smut til Østrig!

Men altså Getallsport.dk har jo som sagt også andet ind kun ski tøj, de har alt lige fra svømme tøj og tilbehør til løbe tøj og tilbehør!
Getallsport.dk har fri fragt ved køb over 500 kroner.
Du kan tjekke Getallsport.dk ud her hvis du ligesom jeg, er blevet ret forelskede i alle de ting de har hos Getallsport.dk, hvad med jer? har i hørt om Getallsport.dk før? Og hvis du har, hvad er dine erfaringer så?

Du er velkommen til at like Getallsport.dk på facebook her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...