lørdag den 7. december 2013

Elsker og hader


Jeg tænkte at jeg ville lave en lidt anderledes "Random facts" med en jeg elsker og jeg hader, fortæl gerne hvad i synes om sådan et her indlæg! :D


Jeg elsker .. 
Jeg elsker dage hvor jeg kan sove længe - Jeg elsker at hvad der har med teater, sang og dans at gøre! - Jeg elsker at køre langt i tog - Jeg elsker æggemadder til aftensmad - Jeg elsker at være i Aarhus - Jeg elsker at møde nye mennesker - Jeg elsker min kalender virkelig højt! - Jeg elsker når jeg følger mig bare lidt klog i matematik.


Jeg hader .. 

Jeg hader når folk kan se mit navn og alligevel skriver Zofia med S .. - Jeg hader når folk siger jeg ikke kan - Jeg HADER kulde - Jeg hader når folk ikke stoler på mig - Jeg hader når jeg ikke giver mig 100% til alt hvad jeg laver.. - Jeg hader at tage ud og spise, jeg vil heller spise pasta der hjemme - Jeg hader folk der ikke tager deres liv seriøst til tider.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...