søndag den 1. december 2013


Dette er et sponsoreret indlæg
Kender i til webshoppen ved navn Ladmigop.dk (Forresten virkelig fedt navn, jeg griner lidt endnu) Men hvis i ikke gør, så er jeg sikker på du kommer til det, for hos Ladmigop.dk sælger virkelig en fed ting, nemmelig En PowerBank, som du oplader vis computeren (Eller hvis du har en oplader med et usb stik i enden) Også lader du den side et par timer, også når du skal ud af døren smider du lige din PowerBank i tasken (MED STIKKER FOR POKKER)

Jeg er lykkelig for min PowerBank, for de dage hvor jeg er nede i Kop & Kande og arbejde, så er min mobil altså nede på 10% når jeg har fri klokken 18, også er det altså lækker lige at kunne give den lidt strøm, og den dag hvor jeg virkelig elsker min PowerBank er onsdage! Onsdag hvor jeg er i kbh for at spille teater, selvom jeg først møder 08.55 den dag, så er jeg først hjemme, klokken 22-22.30 ... OG der er min mobil virkelig død, derfor eeeeelsker jeg min PowerBank!

Så smut forbi Ladmigop.dk og køb din egen PowerBank for kun 99 kroner.

Det med småt.
Hold øje med bloggen i aften, ved en 9 tiden.. Bare et tip!
Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...