lørdag den 2. november 2013

Mr. Ceasar

                                                                                        Dette er et sponsoreret indlæg
Nogle af mine læsere, der har fulgt mig fra næsten starten ved at jeg også går i drenge tøj.. Ja jeg er en pige, jeg ved det, meeen piger kan da godt gå i drenge tøj.

Og nu har jeg fundet et nyt mærke der startede i 2012 ved navn Ceasar, de har desværre ikke super meget tøj, men det de så har synes jeg virkelig fedt, personlig er jeg ret forelskede i den beanies, og jeg bliver nok nød til at eje sådan en .. Også synes jeg også hoodie er ganske nice, jeg elsker elsker elsker den abe med en smøg i hæften! Den er jo alt for nice.

Og det jeg virkelig også godt kan lide ved Ceasar, det er deres priser, der kan vi alle virkelig lege med, og det kommer fra hinden på su! :o
Det er et af de eneste dårlige ting ved at også gå med drenge tøj .. Det er så pokkers dyrt, hvor jeg kan købe en trøje til 80 kroner måske i H&M også kan jeg gå over i en herre butik og finde en bluse der minder lidt om den samme til 80, bare til 150 kroner, og hos Ceasar er det fedt tøj til skønne priser!

I kan tjekke Ceasars hjemmeside ud her, og se om der er noget til dig selv, en kæreste eller en god ven? (:
Jeg er sikker på at nogle af Ceasars lækre tøj ville falde i smag med de fleste fyre!

Har jeg nogle læsere der selv går med drenge tøj??

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...