mandag den 28. oktober 2013

Skal du vinde?



Nå piger, så er min squats konkurrence og som de kloge hoveder husker, så snakkede jeg noget om en 'hemmelig gave' og det er vist på tide at afsløre den nu ikke? Men denne skide heldige vindere, får et gavekort til undertøjshoppen.dk på 250 kroner! Og jeg kan ligeså godt sige det som det er .. Jeg er røv misundelig, jeg kunne bestemt godt bruge 250 kroner til undertøjshoppen.dk, da jeg synes de har sådan noget fantastisk undertøj, og jeg indrømmer også at jeg allerede er forelskede i et fint sæt, kan du gætte hvilket?

Meeen, tilbage til jer, for en af de 9 seje tøser som har været med i min squats konkurrence lige fra starter, er med i om at vinde den bedste røv og få 250 kroner til undertøjshoppen.dk.
Så piger jeg glæder mig meget til at modtage jeres mellem d. 2-4 november hvor efter jeg finder en vinder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...