tirsdag den 15. oktober 2013

En personlig træner?


                                                      Dette er et sponsoreret indlæg

Der er noget jeg faktisk har gået og overvejede med min træning, for jeg overvejer at få en personlig træner, altså ikke i gennem 4 år eller sådan noget, bare et par måneder så jeg kan komme helt ind i træningsverden på den helt rigtige måde, også jeg kan få noget professionelt hjælp til hvordan jeg får min drømme krop. 
Jeg har siddet og Google lidt efter nogle personlige træner, som jeg måske ville prøve, og der har jeg fundet smukke Joan Lang, som jeg får en ide om, at hun ved virkelig alt om træning!

Joan Lang har en fin hjemmeside hvor man kan læse om nogle af de seje mennesker der har været under Joan Langs stærke arm (læs det her) hun har faktisk haft sangeren Erann DD, og som de alle sammen er enige om i hver fald en ting og det er at Joan Lang er en fantastisk træner, plus at hun ikke bare har forstand på en ting, men Joan Lang ved en masse om fitness træning, kost og ernæring, graviditet og efter, og hvor fedt er det ikke lige at have en personlig træner der faktisk ved en masse om det man selv gerne vil vide noget om?

Personligt vil jeg jo gerne have six pack og støre arme, og det kunne jeg nu godt bruge en personlig træner til, for jo jeg kan da godt finde en masse øvelser på nettede, men hvor tit er det lige når man så kommer ned i Fitter World at man kan huske dem, eller at man er i tvivl om man overhoved gør det rigtigt? Det er lige der jeg ville bruge Joan Lang,

Og nej.. Den smukke Joan Lang er ikke en kvinde der startede med at være personlig træner her i sommers, hun har faktisk mere ind 20 års erfaring, så hvem vil ikke have en personlig træner, med en kæmpe erfaring!?

Så jeg synes besked du skal smutte forbi hendes hjemmeside her, hvis du synes det kunne være noget for dig!

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...