onsdag den 25. september 2013

Tillykke med fødselsdagen..


I dag, har verdens smukkeste, flotteste, sødeste, skønneste, dejligste, skøreste, fjollede, stærkeste kvinde fødselsdage min oldemor fødselsdag, hun ville havde blevet 86 år i dag, desværre har jeg ikke kunne holde hende i hånden og sige tillykke.
Dog kørte vi ud til min oldefar & oldemors fine grav, og drak kaffe med min bedstemor, eller oldemor fik en kop kold kaffe og vi andre plus oldefar fik varm, imens vi sendte en kær tanke til dem..



Jeg savner dig oldemus, jeg tænker på dig hver dag, og jeg forstår slet ikke at jeg kan få en hverdag til at fungere, når jeg ved at jeg ikke bare kan komme på besøg hos dig, eller bare ringe op, for at høre din stemme.. Jeg glæder mig ufattelig meget til jeg får råd til min tatovering med to tændstikskvinder ved siden af hinanden, en for dig og en for mig, og hvor du har skrevet oldemor, jeg glæder mig til at jeg altid har dig med mig, andet ind i hjertet..

Du skal bare vide, at jeg stadig tager mig selv i at taste dit nummer ind på min mobil, for at fortælle dig hvis der sker i min liv, men jeg ved at du er så nysgerrig at jeg slet ikke behøver at ringe, for du ved det allerede..

Jeg elsker dig. 

2 kommentarer:

  1. Jeg er ked af at hører om dit tab, men er sikker på hun er meget stolt af dig der hvor hun er nu. R.I.P og rørende indlæg.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...