tirsdag den 17. september 2013

Status




Jeg tænker at i lige fortjener en lille status i mit liv.

For at gøre det helt kort og enkelt så er jeg lykkelig,  jeg behøver faktisk slet ikke sige mere, for jeg er virkelig glad for tiden, jeg har nogle helt i gennem fantastiske venner, som jeg virkelig elsker over alt for jorden, om det så er dem jeg har kendt i 5 år eller dem jeg har kendt en måned, så elsker jeg dem virkelig højt!

Jeg synes det går virkelig godt med bloggen, jeg kan se at jeg stiger i sidevinger for hver måned der går, og selvom jeg ikke udgiver et indlæg, så er der stadig nogle af mine skønne læsere (eller 'bare' kigger') der kikker ind på bloggen og lige ser om der sker noget, så virkelig mange tak for jer!!

Jeg er begyndt at elske at tage i skole, det har jeg virkelig aldrig prøvede før, som det er pt. så glæder jeg mig faktisk til at stå op 05.45 for at møde klokken 08.00 bare fordi jeg ved at jeg skal ned og se nogle skønne mennesker!

Også er jeg måske ved at flytte hjemmefra (ENDELIG) meeeen det får i meget mere at høre om hvis, jeg får flyttede (Og det håber vi så sker denne gang, siger man ikke femte gang er lykkes gang?!)

Jeg håber at i har det lige så dejlig og skønt som mig!
Jeg sender i hver faldt en masse dejlige tanker til jer alle sammen!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...