torsdag den 19. september 2013

SPAR PENGE PÅ TRÆNINGSUDSTYR


                                                    Dette er et sponsoreret indlæg


Jeg har været så super heldig at høre en lille hemmelighed! :o Det er nemlig at Fitnessbutikken.dk holder surprise tilbuds weekend, hvor DU kan finde en masse lækre ting og sager, og som i ved så er jeg stor fan af Fitnessbutikken.dk da de bare har nogle alt alt for lækre ting!

Og ikke nok med at jeg et stor fan af Fitnessbutikken.dk så er jeg også ret stor fan af mit nye legetøj jeg har fået fra dem, jeg har nemlig fingrene i en virkelig nice medicinboldt 
på 1 kg. som jeg bruger når jeg træner ben og mave, i kan se på billederne hvad jeg også bruger min boldt til, plus jeg jo bruger den til en masse andre øvelser, og ikke nok med at jeg har fået min Medicinboldt så har jeg også været så heldig at få et virkelig lækkert stk. yogamåtte, som også er virkelig lækkert!

Men nok om de lækre ting jeg har fået mig, tilbage til jer! For lørdag-søndag har DU mulighed for at spare en masse penge på en masse virkelig lækre trænings udstyr, så jeg synes i skal smutte ind på Fitnessbutikken.dks hjemmeside lige her og skynde dig at købe alle de lækre ting hjem du mangler!


Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...