tirsdag den 24. september 2013

Rifraf.dk


                                                           1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7

                                                       Dette er et sponsoreret indlæg

Eftersom jeg måske skal flytte her den første, så står jeg og mangler lamper til min nye lejelighed, (som i virkelig mangler jeg har en!) Og eftersom jeg har en speciel smag i ting, til mit hjem, så er det altså svært bare at gå ind i Ikea og købe en eller anden kedelig hvid lampe..

Men jeg har fundet en problem løser! For hvis i selv kender til Rifraf.dk så ved i, at de har de fedeste lamper, man overhoved kan drømme om, jeg er selv faldet for flere af dem, og jeg har faktisk været forelskede i 'hatte lampen' og 'pistol lampen' meget længe, jeg fandt dem på en tysk hjemmeside for 100 år siden, og har faktisk bare gået og vendte på at de kom til Danmark, uden de koster 21.000 kroner... Og det gør det faktisk ikke hos Rifraf.dk, jeg synes de har nogle finde priser hos Rifraf.dk, hvor alle kan lege med.

Og jeg ved da allerede nu at når jeg får flyttede, så skal jeg lige et smut forbi Rifraf.dk og købe i hver faldt, nummer 3,4,5, jeg er sikker på de vil give prikken over i'et i lejligheden!

Igen, har de der jyder alt det gode, for Rifraf.dk har nemme lig en fin butik i Aarhus, som man kan komme ind i og se alle deres dejlige lamper, men hvis du ikke er så heldig at lige komme fobi Aarhus, hvis du står og mangler en ny lampe, så kan du jo bare smutte forbi Rifraf.dks hjemmeside lige her

Tiiiips : Hvis du skylder dig ind på Rifraf.dks hjemmeside, så har de faktisk TILBUD lige nu og her, hvor du kan spare op til 50% (Og hvem gider ikke lige at spare 50% på sin nye drømme lampe, hvis ikke du vil de, så er du i hver fald tossede) Så jeg synes du skal smutte ind på Rifraf.dk og se deres fantastiske tilbud, find siden lige her.

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...