torsdag den 5. september 2013

Øre pynt


Dette er et sponsoreret indlæg

Kan i huske mit indlæg om den virkelige lækre gule halskæde fra Mailund Deluxe, og ikke nok med at jeg var så super heldig at jeg fik den skønne haldkæde så fik jeg også disse to øreringe med, jeg er rigtigt glad for den, især de orange de kan virkelig pifte et hver kedelig hverdags sæt tøj op, noget af det jeg virkelig godt kan lide ved Mailund Deluxe er at deres priser! Virkelig deres priser kan alle lege med, selv jeg der er på su, ville godt kunne købe 2-3 smykker der inden fra, og stadig have penge tilbage på kontoen! Det synes jeg virkelig ikke der er mange steder hvor man kan .. Eller er det bare mig der er blevet enorm fattig?

Hos Mailiund Deluxe der har de fri fragt hvis man køber for 500 kroner eller der over, eller hvis du er heldig og bo i Hernig, og der er hurtig levering!!

Tjek deres hjemmeside ud her
Og deres facebook side her hvor man faktisk også kan vinde nogle af deres lækre ting!

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...