søndag den 29. september 2013

INSTAGRAM STORM

                                                (Billeder fra min instagram @zofiabb )

Jajaja, jeg ved at der er mange billeder af mig i denne instagram storm, meen nu er det jo også min instagram, så er det vel okay?

I har fået lidt billeder fra den sidste måned, hvor jeg har været sammen med min dejlige klasse, ses med nogle skønne veninder, fået pakker, spist lækkert mad, holdt lillebrors fødselsdag, fået trænet en del, arbejde en del, været i byen med min dejlige klasse, drukket utrolig meget te efter jeg begynde at kende Louise og ellers bare nyt livet!

Jeg håber at har nydt jeres september, og nyder den sidste dag i morgen!


HUSK AT DELTAG I MIN SQUATS KONKURRENCE LIGE HER

2 kommentarer:

  1. Hyggeligt indlæg, elsker at se instagram billeder! Jeg hedder @nissenmia derinde. :D

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er så hyggeligt!
      Bum, også fik du lige en ny stalker! :o

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...