lørdag den 21. september 2013

Fødselsdags ønsker



                  Halskæde // Øreringe // Solbriller // ur // Sengetøj // Sko // Ring // Nederdel


Eftersom jeg igen igen igen har fødselsdag (Og ja.. Det kommer bag på mig HVERT år!) Og som altid, så ønsker jeg mig intet! :o For jeg er desværre typen der ikke gider gå og vente et helt år, på at få en eller anden ting, hvis der er noget jeg ønsker mig, så spare jeg op og køber det!
Meeen over alles overraskelse så har jeg faktisk 8 ønsker, plus det ønske min mor ved uden jeg selv ved det (Min mor kom en uge efter min 18 års fødselsdag, 'Hey Zofia, jeg har faktisk lige været nede og købe din 19 års fødselsdags fødselsdagsgave..' Og velkommen til Zofias liv, hvor vi hader overraskelser ..!

Har i endelig flere ideer, til hvad jeg kan ønske mig?

4 kommentarer:

  1. De er da helt fantastiske de solbriller, bare ærgerligt de koster lidt over 600 kr.... Kommer altid til at ødelægge mine solbriller i taksen, så tør ikke give så meget for dem, hehe!

    Dejlig blog! Jeg håber du vil kigge forbi min blog :-)

    xx Villa Villekulla, Faymary Huish,
    http://faymaryhuish.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er også lidt det .. Jeg går lidt og håber at de kommer på tilbud til en 20'er! Tror dog aldrig det kommer til at ske ..
      Åh ja, det er træls sådan noget, hvad med et brilleetui? :)

      Åh mange tak, det varmer!
      Jeg smutter forbi med det samme :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...