tirsdag den 24. september 2013

Bærbar.com

                                                        Dette er et sponsoreret indlæg


Jeg har fundet min nye yndling hjemmeside, Bærbar.com for så sendt som i dag har jeg brugt 1½ time på at finde min oplader til min computer, så jeg er typen der gerne skal have en 1-3 oplader, pr. computer jeg har, plus jeg har en tendens til at ødelægge dem virkelig hurtigt, og der kommer Bærbar.com som en redningsmand i mit liv!

For Bærbar.com har næsten alt til en computer, de har alt lige fra batteri, strømforsygnig til nookbook, tastatur og ram. Og hvis man skal være helt ærlig, hvem gider så finde en side at købe sin oplader på, en anden for at købe nye ram og en helt femte for at købe et nyt tastatur? Jeg gider i hver faldt ikke, så derfor er jeg virkelig glad for jeg har opdagede Bærbar.com, så jeg slipper for at finde 100 sider for at få det jeg mangler!

Jeg tør næsten love dig at Bærbar.com, har noget til alle computere, jeg har aldrig oplevede en webshop, hvor de faktisk har mere en 2 mærker og det har de skam inde hos Bærbar.com de har alt lige fra Acer, Toshiba, hp, Apple og en del flere, så der er lidt for en hver smag.

Personligt har jeg aldrig set så mange computere navne, og jeg blev virkelig glad da jeg så det, for så vidste jeg næsten med 100% sikkerhed, at der også var en oplader til min computere. Og ved i hvad? Det var der, ooooog den bliver skam også købt når jeg får min løn på fredag!

Hos Bærbar.com har de hurtig levering (som alle vel sætter stor pris på?) sikker betalingsløsning plus de godkendt af e-handelsfonden.

Så jeg synes i skal smutte forbi Bærbar.com næste gang du mangler noget til din computer, tjek deres hjemmeside ud lige her.

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...