tirsdag den 9. juli 2013

Spot på gaden - Kbh

Hej med jer piger!
Jeg var som sagt et smut på Strøget i dag, og der fik jeg stoppede et par piger, som havde noget fedt tøj eller solbriller på, fik lov til at tage et billede til jer!



En sød svensk pige der havde et par fine blonde shorts på fra Gina Tricot, dog kunne jeg ikke finde dem i Gina Tricot på Strøget.. 


Jeg faldt for disse fine solbriller fra Emma Lu på Istedgade, de kan købes her


Inde i en virkelig fed butik ved navn Trend havde den søde medarbejder denne skønne top på fra New Yorker.
Og til sidst fandt jeg denne fede top fra Vero Moda

Jeg håber at i synes dette indlæg var okay, selvom det er en ny slags på bloggen, er det noget i vil se mere af?:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...