torsdag den 18. juli 2013

Lækre godbidder



Dette er et sponsoreret indlæg

Kender i til Likana, men jeg har i hver fald modtaget en masse lækre ting fra dem, som Jaspis og mine andre hunde, allerede nu elsker virkelig højt! Altså Jaspis er lidt bange for legetøjet når de piver, men de to andre to synes de er fantastiske, ligesom godbidderne fra Likana jeg har modtaget tre forskellige godbidder, jeg har testede to af dem en med lam og ris og en med vildt/hønsekød som begge er på 200 g. og eftersom jeg aldrig giver mine hunde noget med svinekød i, er jeg rigtigt glad for at søde Kjel fra Likana har sendt mig noget uden svinekød også den sidste godbid poste jeg fik mig var en pose ben med kylling som jeg er sikker på lille Jaspis vel elske!

Det jeg virkelig godt kan lide ved Likana er at priserne er helt i bund, godbidderne koster der ved de 17 kroner, og jeg kan ikke andet ind anbefale dem, personligt knækker jeg dem over, så der er 3 i en godbid, da hunde jo bliver mere glad for 12 små, ind 2 store godbidder. :)

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...