onsdag den 17. juli 2013

Kirstens skønne dyebutik

                                                        Dette er et sponsoreret indlæg

Jeg har fået en virkelig skøn gave tilsendt til min lille hundebaby, jeg har fået disse to virkelige fine dog tag fra Kristens dyrebutik, et i guld med en chihuahua på og et med et billede af Jaspis på, jeg synes virkelig det er en sød ide, at man kan have sin egen hund på hundetegnet, jeg har ikke set det nogle steder før, og jeg er dybt forelskede i det, og det virker ikke som om det falder af de næste par år!

Kristens dyrebutik har virkelig alt, og jeg mener alt, de har alt lige fra hund, kat, kaniner, fisk og fugle, også er der vare 1000 virkelig skønne ting at finde der inde!! Tjek deres hjemmeside her

Du kan finde dog taget i guld her og det hvor man selv bestemmer billedet her

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...