søndag den 7. juli 2013

Jaspis nu med lækker stil!


                                                              Dette er et sponsoreret indlæg

Har i set hvor lækker min lille Jaspis er blevet med hans nye fine halsbånd? For vi har nemlig været så heldige at modtage et super lækkert halsbånd fra Smartdog, det der er det aller bedste er at han faktisk kan passe det! Det er virkelig ikke alle halsbånd en 4 måneders Chihuahua der kan passe, men dette halsbånd fra Smartdog kan passe halse mellem 18,5 og 23,5 for jeg var lidt bange for at han var alt alt for lille til det, men han passer det helt fint, og der er skam også huller til han kan vokse i, min hund på 4 år kan også passe det, så der er en chance for han kan passe det de næste mange år!

Smartdog har virkelig mange lækre ting til hund (sjovt nok) og jeg er da sikker på at det bestemt ikke er sidste gang, jeg skal bestille noget der fra, det er nogle lækre ting de har, prinsen er ikke super høj, så de fleste kan være med også er der hurtig leverings tid! (Noget som vi elsker!)

I kan tjekke Smartdogs hjemmeside ud her og finde halsbåndet her til 149 kr, de har virkelig mange lækre ting, og klart til kig vær, og de har også facebook sørme så smut ind og like her

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

2 kommentarer:

  1. Hvor er han dog dejligt! :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ, det var heldigt, så er det ikke kun mig der synes det :D
      Knus :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...