fredag den 26. juli 2013

GAG.DK


 1  // 2 // 3 // 4 //  5 // 6 //  7 // 8 //  9 // 10 // 11 // 12 // 13 // 14 // 15 // 16 //


                                                               Dette er et sponsoreret indlæg

Kender i til firmaet gag.dk? Jeg gjorde ikke, men da jeg  drømmer om at blive skuespiller, så alt hvad der har med glimmer og kostumer af gøre elsker jeg virkelig, så webshoppen gag.dk er lige mig smag, og personligt elsker jeg bare ting, som man kan bruge til hverdag og til at klæde sig ud i, og jeg har da allerede set mit nogle ting jeg skal spare op til, f.eks nummer 1, 2, 5, 6, 11, 12 og 14, jeg synes det er nogle fede ting, også kan man jo også gå med det til hverdag, enten ved at tone det ned, f.eks. ville jeg måske med nummer 1 ville jeg nok skifte toppen ud, men en hvid T-shirts og et par sorte sneakers.

Jeg tror jeg har bruget 2½ små timer inde på gag.dk, og jeg har stadig ikke set alt hvad de har! :o gag.dk har virkelig mange fede ting, de har mere inde 8.000 kostumer, det er jo sindssygt at der er så meget, plus der er en masse lækre ting, alt lige fra sko, tasker, skæg, hatte, ballonger og glas, de har alt hvad hjertet kan rumme, og jeg har allerede nu stor kærlighed hed gag.dk, og jeg kan love her, at jeg når får min føreste SU så skal jeg købe sko og kjoler der fra, som i kan se på bloggen hvordan jeg styler, glææææd jer, for det gør jeg bestemt, jeg har selvfølgelig en ønske liste hvad jeg skal starte med, og jeg kan jo nok ikke komme uden om det det bliver disse her.



Læs meget mere om udklædning på gag.dk
Og tjek deres hjemmeside her
Åh jo gag.dk har også en facebookside her - smid et like ligesom mig og de 2.300 andre der også synes at gag.dk er ganske helt i orden!

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...