mandag den 17. juni 2013

Jeg drømmer om ..

CANDYFLOSS HAIR!!!! Åhh jeg synes det er så fint, sådan en baby lyserød, lilla eller baby blå farve, og jeg overvejer om jeg skal farve hele mit hår ligesom nogle af de har piger, eller om jeg bare skal lave den kedelige udgave og lave dip dye.. men det kunne bare svære sejt at have baby lilla hår!

Jeg har faktisk haft snakken med min tante, vi overvejede at gøre det sammen, men da hun sagde at en folkeskole lærer på 40 år, kunne gå rundt med candyfloss hår, så kom jeg til at tænkte på, om jeg måske også er for gammel til det, altså jeg er 'kun' 18 år, men når jeg tænker på hvem der ville gøre det, er det måske en på 14 år og ikke 18 år.. Tager jeg helt fejl??

8 kommentarer:

  1. fedt indlæg - jeg er 18 år og jeg har farvet i crazycolorfarver så længe jeg kan huske.. Så man bliver aldrig for gammel. :)

    everythingcanhappeninlife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor nice, tak det skal jeg huske!
      Knus :)

      Slet
  2. Alder er jo kun et tal og man er "kun" så gammel som man selv føler sig, og hvis du synes det er fedt, så skal du ikke tænke så meget over hvor gammel du er. Gør det for dig selv og ikke alle andre :D

    Mvh. Michelle-Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt nok! haha du har så ret, tak!

      Knus :)

      Slet
  3. JEG ELSKER SÅDAN NOGET HÅR! Cotton candy <3(Y)

    SvarSlet
  4. Jeg har som 21 prig haft dip dye - pink lyserøde :D
    så jeg vil sig gør det :D

    http://sofiekn.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sejt!!
      Ja, jeg går stadig og overvejer det! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...