fredag den 10. maj 2013

Vind fine solbriller fra SunglassesShop.dk!


                                                              Dette er et sponsoreret indlæg

Jeg har lavet et samarbejde med SunglassesShop.dk hvor i kan vinde et par virkelig fede solbriller fra  Sunglasesseshop.dk, jeg er slet helt vildt med nummer et og tre, og jeg er helt ked af at det ikke er mig, der kan vinde er fedt par solbriller fra SunglassesShop.dk men det hjælper lidt, når jeg ved af en af jer dejlige læsere kan vinde dem!

Det du skal gøre for at deltage! :

Like SunglassesShop.dks facebook side her
Like min facebook side  her
Følge mig på instagram - Zofiabb
Og sidste men ikke mindst så skal du skrive hvilke par du helt ville have og hvis du synes at de slet ikke er din slet nogle af de tre jeg har valgt så kan du vælge et par her og smide dit navn plus mail i kommentar feltet, så jeg kan få fadt i dig hvis du bliver den heldige!!

For at kunne være med i lodtrækningen om et par solbriller, skal du opfylde alle krav plus det skal gøres inden den fredag den 17 maj klokken 17.00!

Held og lykke!!

15 kommentarer:

  1. Jeg har nu liked begge ting, men da jeg ikke har instagram kan jeg desværre ikke følge dig der. Håber stadig, at jeg kan få lov til at deltage.

    Hvis jeg vinder, vil jeg meget gerne vinde disse:
    http://www.sunglassesshop.dk/sxuc/28148/sort-28148/29469.aspx
    Hvis jeg ikke kan det, så vil jeg gerne have nr. 2 på billedet :-)

    Held og lykke til alle!
    Emmi F
    blaffemix@live.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er dybt forelsket i nr. 2! <3

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med nr. 2 :)

    Alle krav opfyldt

    Mvh Eva (eva_vejlstrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  4. Jeg synes nr. 2 er rigtig fede :)

    Hilsen Josefine
    Josefinemsn@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Uhhhhh en lækker giwe away. Jeg ville gerne vinde pr nr. 1 mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg følger begge steder på Facebook, men har desværre ikke instagram, håber det er okay.

    Jeg kan bedst lide nr. 1

    Louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  7. Deltager :-)

    Følger på instagram

    kan bedst lide nr. 3

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Deltager :)

    Jeg ville ønske nr. 2 de er bare så fede!

    Knus.
    // floora@live.dk

    SvarSlet
  9. Ønsker mig nr. 2! De er vildt flotte :-D
    Mvh Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  10. Done, done og done:) Vil gerne vinde nr 2

    SvarSlet
    Svar
    1. charlottehansen83@hotmail.com

      Slet
  11. Opfylder alle krav. ønsker brille nummer tre.
    annabentzen@hotmail.dk

    SvarSlet
  12. Så har jeg gjort alle tingene :) - og synes at nr 2 er helt vildt fede :-)

    Michellespuur@hotmail.com

    :-)

    SvarSlet
  13. Jeg ønsker mig nummer 3 :)
    Alt er gjort.
    m-ii-m@hotmail.com
    christinachili.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Jeg ønsker nummer tre brille.

    Karina.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...