søndag den 12. maj 2013

Når skuffelsen kommer et smut forbi..

Hej piger!
Så er jeg kommer hjem fra til smut i Kalundborg, hvor jeg havde en prøve arbejdes dag lørdag som gik rigtigt rigtigt godt, synes jeg og chefens bror som så var på arbejde i lørdags, så i morges smuttede Hr. kæreste og jeg ned og kiggede på en fed fed lejlighed, som ligger på en sidegade til gågaden, 3 minutter fra arbejdet, 4 minutter til et stort grønt område, hvor man må lufte hund, MEN så ringer chefen i dag, da jeg næsten har sagt ja tak til lejligheden, og siger at jeg ikke kan få jobbet fordi jeg ikke kan tåle at spise ananas, (Altså ikke røre ved dem, og faktisk har man handsker på når man laver maden) .. Så jeg måtte sige nej tak til lejligheden, så jeg indrømmer, at jeg er en smugle skuffet over, at jeg faktisk have fået jobbet, men pga. jeg ikke kan tåle at spise ananas, så kan jeg ikke blive der.. så det var så 6 timer jeg brugte af min lørdag på at give dem gratis arbejdskraft, så jeg føler mig nu en smugle skuffet og udnyttede, faktisk ..

Jeg håber i dejlige mennesker har haft en lidt bedre weekend ind mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...