torsdag den 16. maj 2013

Min tur til London

Hej i søde dejlige læsere!
Nu får i endelig mit indlæg om London, vi lejet en "lejlighed" som de kalder det, som så gik ud på en dobbelt seng, som var i stykker, og som kun have en dele dyne ( det er jo bare super lækkert at skulle dele dyne .. med sin far! ) Også en fint lille wc, en sofa som så også var i stykker, to små skabe, som faldt sammen når man åbnede det, også  et lille køkken, med to kogeplader, som heller ikke virkede, et køleskab, som kun have fryser, også var der en suppeske og to ståle - men alt i alt var værelset ok! :D

Ellers fik vi dagene til at gå med, at faktisk gå en masse, jeg tog jo faktisk til London med krykker på, da mit ene knæ var dobbelt størrelse, men det faldt heldigvis hurtigt, vi har spist en masse god mad, set We Wiil Rock You, kørt forbandede meget i metro, kørt i dobbelt dækker bus, drukkede Star Bucks, Madam Tussauds, Sherlock Holmes, London Eye, Big Ben, Tower Bridge, Harry Potter, kørt i skilifte, røde telefon bokse, skrevet postkort, shoppede, shoppede og sidste min bestemt ikke mindst været i en af deres fantastiske Disney butikker!!

Plus jeg har købt to gaver med hjem til en af jer søde læsere, så følg med på bloggen!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...