lørdag den 25. maj 2013

BARCELONA

                                                                Dette er et sponsoreret indlæg

Jeps, Barcelona er navnet på min super lækre solbriller, som er fra Klartsyn, de er så fine, og jeg har faktisk længe gået og ønskede mig et par solbriller, da jeg faktisk ikke har noget, og det bedst af det hele ve disse briller er, at de ikke strammer, åh jeg hader når jeg får hovedpine af et par solbriller .. Men ingen hovedpine her! :D
 Jeg bestilte mine solbriller, og efter 10 dage cirka, lå de i min postklasse, brillerne kommer et et fint brilleetui, så brillerne ikke ville tage skade af turen, og de kom også fint og overhoved ikke skæve, (som min kære søsteres synes solbriller er blevet, men de er jo heller ikke fra Klartsyn)

Jeg kan klart anbefale Klartsyn, og hvis du vil have de samme briller som mig så kan du finde dem her.

Men jeg glæder mig i hver fald at skulle bruge dem hele sommeren, det det håber jeg da jeg skal, hvis solen altså giver mig lov, ellers så leger jeg bare Madina og går med solbriller indenfor og når det regner! :D

Dette er et sponsoreret indlæg - med blik på min ærlige mening om produktet.



2 kommentarer:

  1. De er flotte, de solbriller! Super sødt outfit :-) Forresten, jeg har meget svært ved at læse hvad der står på din blog. Din lyserøde baggund og limegrønne skrift, gør det enormt svært. Det er lidt ærgerligt :-( Ellers super skøn blog!

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Mia! :)
      Det kan vi ikke have, jeg har lavet det om! :)
      Taak!! :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...