onsdag den 10. april 2013

The Beach part 2!

'Godmorgen' søde læser! :D
Som i ved var den søde Tilde og jeg inde og se The Beach, og den var overraskende god, selvom den var på engelsk og jeg jo ikke er så pisse god til engelsk, men stykket var godt, skuespillerne var gode alt var godt! Det er virkelig et stykke der fik mig til at tænke på, hvordan man ser på folk, fordi rollerne i stykket udvikler sig hele tiden, ligesom vi selv gør og dem om os gør, jeg vil klart anbefale stykket, men jeg ved faktisk ikke om der stadig er billetter men i kan jo tjekke det ud her :)
Efter stykker sad Tilde, Danny (Skuespiller og min drama lærer) og jeg en øl, da der kom en flink mand, som viste sig at være Marcus Vigilius Brendstrup, som er ret kendt i teaterskole verden! Men det var i hver fald rigtigt hyggeligt, nu vil jeg gøre mig klar til at smutte til lægen (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...