onsdag den 17. april 2013

Mad billeder.



Hej søde læsere!
Åh jeg ved godt jeg er lidt dårlig til at få bloggede, men pga. jeg ikke skal i skolen, har jeg masser af tid til at ses med Hr. kæreste, så det udnytter jeg fyldt ud, og lige nu er jeg på en tre dags lille mine ferie til i morgen, indtil jeg faktisk tager til Kalundborg igen på fredag .. Ha, jeg bor allerede i Kalundborg skulle man tro, men jeg var ude og kigge på lejlighed i mandags, og lad mig bare side det sådan her, jeg er klar til at flytte nu, og håber så meget jeg får et arbejde!!

Min i får lige lidt billeder af noget af min yndlings mad jeg har fået i dag! Også har min kære bedstemor og jeg været et smut forbi genbrugs butikkerne i Ballerup og Skovlunde, mhh en masse lækre ting jeg fik, i får billeder imorgen! :D

Hvad nuller i rundt og laver?


2 kommentarer:

  1. Shit hvor ser det altså bare lækkert ud! :-O

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak! - Det smagte også godt :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...