fredag den 12. april 2013

Flytte hjemmefra drømme..

.. Tja tjo, dem har jeg nok en del af, men jeg har altid synes at der er så længe til at jeg faktisk kan flytte, lysten har været der siden jeg var 14 år, men i dag har jeg ringet til en udlejer og jeg skal ud og kigge på min måske føreste lejlighed på mandag, så kryds finger for mig, at det er drømme lejligheden, og at jeg får et af de 20 job jeg har søgt! (Der er ikke så mange butikker i den by, jeg gerne vil flytte til) Men det håber alt hvad jeg kan at den er perfekt, og at de siger i dag og siger at jeg gerne må komme til jobsamtale! :o


Men nu vil jeg smutte op på stationen og hente min søde kæreste :D
Hvad med jer, er i flyttede hjemmefra eller vil i gerne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...