fredag den 15. februar 2013

Vinterferie!!

Hej i søde læsere! :D

Jeg håber dem har der haft vinterferie har nydt den og dem der fik i dag kommer til at nyde den!
Ja jeg er jo en af de heldige der fik 'vinterferie' i går, da jeg har haft fri fra skole i dag, meeeen inden lykken bliver for stor så skal jeg i skole på mandag, men da jeg faktisk ligger her hjemme med ondt i ørerne, ondt i halsen og øjenbetændelse, så kunne jeg ikke komme i skole i går da det klør noget så voldsomt i mit øje, det løber i vand hele tiden og det klør så det siger spar to .. Lige hvad jeg magter når jeg skal sidde og lege med lys og lyd i skolen ..

Meeeen jeg vil smutte ud og lave hjemme lavede pizza.
Rigtigt god fredag og weekend til jer alle sammen, kyyyys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...