torsdag den 14. februar 2013

Random facts om mig




  • Jeg elsker lyden når der ryger noget igennem støvsugerrøret.
  • Jeg kunne leve af pasta! 
  • Hvis jeg kunne gik jeg kun i nat tøj. 
  • Jeg kan ikke gå uden for hvis jeg ikke har min ipod i ørerne. 
  • Da jeg fyldte 14 år ville jeg være voksen med lejlighed, børn, bil, hund og mand. 
  • Jeg er døbt Sofia Bodi, men har fået lavet mit navn om to gange siden det. 
  • Jeg elsker duften af benzin.
  • Jeg vil gerne havde 4-5 tattoos men jeg er virkelig nåle stræk! 
  • Jeg købte mit sidste børn sengetøj sæt da jeg var 17 år som så var med Barbie. 
  • Mit tv er pink. 
  • Jeg er håbløst forelsede i min ene hund.
  • Jeg elsker at flyve alene. 
  • Jeg har altid to bestemte armbånd på, de kommer kun af når jeg går i bad. 
  • Jeg kan bedst lide sød lakrids.
  • Jeg fryser næsten altid! 
  • Jeg har slet alle afsnit af De Unge Mødre. 
  • Jeg har tit tænkt på at jeg gerne ville åbne en salat bar - bare for sjov! 
  • Jeg giver tit penge til de hjemløse - Bare fordi der sidder et smil på mig resten af dagen!
  • Jeg er løbet tør for facts :o

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...