lørdag den 2. februar 2013

Lækker mad og teater!


Jeg tog fejl .. Min blog er blevet en mad blog, men kun i denne weekend hvor jeg er alene hjemme og kan spise det jeg kan lide!

Men ligenu sidder jeg og spiser min lækre morgenmad, så skal jeg hvade noget andet ind nattøj på også hopper jeg på cyklen, køre til Roskilde og besøger mit gamle arbejde og alle de dejlige børn og voksene jeg arbejede sammen med!

Bonos info om mig :
Jeg har arbejede på en teater skole for børn og unge (Hvor der bliver undervist i dans, sang og drama) de har fire skoler, en i Roskilde, en i Køge, to i Hellerup en på dansk og en på engelsk! :o

Og hvis man synes det er fedt at optræde og du er mellem 4-18 år du kan findes deres hjemmeside her, men jeg vil smutte vidre i livet!

Hvad skal du idag? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...