søndag den 17. februar 2013

Flotte mennesker?

Hej bloggen og i søde læsere!

Jeg har gået og tænkt over noget et stykke tid, faktisk rigtigt længe, det der med flot menneske? Helt ærligt så forstår jeg det faktisk slet ikke, hvad er det flot menneske? Er det ham med den lækre mave? Hende med den rigtigt størrelse bryster? Kan en fyr der er ikke har en six pack ikke være flot? Eller hende der bruger en A skål og hvor hun ikke fylder den helt ud? De er da også flotte eller hvad? Eller skal man havde den 'perfekte' krop før man er flot, altså jeg synes et flot menneske, er et der tror på sig selv, en person der ved at personen er ligeså meget vær som alle andre.
Også er der jo smukke mennesker, det er dem der er et hjerte af guld, en der tænker på andre, en der giver sig tid til at lytte, ikke en der behøver komme med 'kloge ord' men en der bare giver den anden person lov til at snakke, men altså det er jo bare min mening, hvad er din mening om et flot og et smukt menneske?

2 kommentarer:

  1. Godt indlæg! Det sætter virkelig tanker igang! Et smukt menneske er et som hviler i sig selv. Det gælder ikke kun om at være smuk udvendig. Du skal også have en smuk personlighed :)
    Du har muligheden for at vinde et smukt ur fra Daniel Wellington på min blog. Kig gerne forbi, hvis du har lyst: http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/02/giveaway-daniel-wellington.html

    Knus Amy

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan kun give dig ret, smukke ord du kommer med Amy!
      Åh jeg deltager med det samme og krydser finger, de er alt alt for lækre de urer!! :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...