onsdag den 13. februar 2013

Et af mine yndlings Forever produkter!

Kender i det der når man har gået rigtigt meget og står rigtigt meget op i løbet af en dag og bare har pokkers ondt i sine føder? - Mh det gør jeg ..  Og i dag da jeg kom hjem og fik min sko af, kunne jeg faktisk ikke gå på min fod .. meeeen jeg er den heldige ejer af en Aloe Heat Lotion, som man smøre der på hvor man har ondt, tager sølvpapir på (Med den blanke siden ind af!!!) også varmer det der hvor du har ondt eller ned køler det stedet, (Det kommer an' på hvad kroppen har brug for) Jeg synes i hver fald det virker fantastisk!

Forever er et fantastisk firma hvor der er Aloe Vera i deres lækre produkter, og det allermest fantastiske er at man kan købe et produkt af sin forhandler også kan man få alle pengene tilbage inden for 90 dage! hele fucking 90 dage mennesker, også selvom man har brug hele produktet!! (Det tror jeg nok ikke lige man kan i Matas eller Føtex!) Det er jo alt alt for sejt! Og de har alt fra kosttilskud, make-up, creme til hår shampoo, åh jeg er forelsket i alle deres ting, og jeg bruger faktisk kun smike fra dem, make-up fjerner, shampoo, kosttilskud og creme og jeg ville aldrig aldrig aldrig gå tilbage til det man kan købe i butikkerne!!!

Og hey jeg vil bare lige sige at man faktisk kan købe Forever produkter af mig! :o


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...