lørdag den 23. februar 2013

BUBETTI

Sig pænt goddag til mine nye skønheder!
Åh jeg er så forelsket i dem, jeg går normalt aldrig i denne stil af sko, men de her er alt alt for dejlige, også sagde min dejlige skodame at de holder evigt!









Jeg købte dem igår i en butik der hedder Madame sko i Roskilde, til 2,300 kroner, så i kan nok tænke jer til at der ikke bliver noget fitness kort til mig .. (Men jeg er så også begyndt at cykle i skole, der er kun små 7,5 km hver vej) Ingen tattoo, men hvad pokker min tatovør løber nok ingen vegne, intet nyt batteri til min mobil, men der bliver nok lige råd til en ny oplader til min computer, så i også snart kan få nogle nye videoer! :D

Hvad synes i om mine sko?
Og hvad vil i gerne havde jeg laver en video om? (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...