søndag den 25. november 2012

Dag 1. 12 ting om mig selv.

Hej læser!
Så starter jeg min '30 dages udfordring' jeg vil gøre alt for at huske det hverdag!

Men 12 ting om mig selv.

1. Jeg er 167 lav i mit virkelige liv og 173 høj i mit pas..
2. Jeg elsker lyserød og pink.
3. Hver år på min fødselsdag får jeg så mange roser som år jeg bliver af min far.
4. Jeg bor hos min mor sammen med min lillebror og papfar og min far bor i Sverige.
5. Jeg hader at gå i skolen.
6. Jeg vil gerne bo i en to-tre værelset lejlighed i Århus gågade.
7. Jeg har gået til guitar undervisning i 2-3 år, og kan næsten ikke huske noget nu..
8. Jeg kan aldrig huske hvad jeg spiser løbet af en dag.
9. Jeg har en svaghed for flotte øjne!
10. Jeg er den type der snakker om piger med mine drenge venner.
11. Jeg har altid er bestemt armbånd på.
12. Min dag er ødelagt hvis jeg tager ud af døren uden ur på.


Det var de 12 ting om mig selv, jeg ved ikke om i finder dem spænende eller pisse kedelige, men nu ved i også det om mig,
Imorgen skal jeg så svare på om jeg gerne vil giftes og hvorfor ja eller nej. (:

Rigtigt god søndag til jer alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...