onsdag den 13. august 2014

Den Lille Havfrue



I lørdags var jeg for første gang i mit liv i operaen, og hold nu op hvor er der dog smukt, og ikke nok med at det var smukt, så var jeg ind og se et ligeså smukt stykke, jeg var inde og se Fredericia Teater spille Den Lille Havfrue The Musical, vi købte billetterne allerede sidste år, ligeså billetterne bliv sagt til salg, så vi kunne få nogle gode pladser, og det havde vi skam også! Vi sad på rakke 2, (Dog snyder det lidt, da der også er noget der hedder A,B,C,D og E)  Men gode pladser selvom jeg godt synes man kunne lave nogle lidt højere sæder så man kan se over den der sidder foran.. Men stykker var fantastisk! Masser af skønt musik med lækre stemmer.

Noget jeg virkelig tager hatten af, er at de har formået at få et perfekt billede at livet under havet, både med billeder, flotte kostumer og fede ideer til at få det til at ligne de svømmer i stykket!

Det er i hver fald alle pengene værd! Så hvis du lige har lidt penge tilbage i denne måned og en enkel aften tilbage, så vil jeg klart anbefale dig at gå ind og se Den Lille Havfrue! Du kan købe din billet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...