mandag den 22. april 2013

Nordvest



Så har jeg sku også være inde og se Nordvest, jeg havde fået et gavekort i fødselsdags gave, så min søde kæreste og jeg smuttede ind lørdag aften og se Nordvest, jeg synes faktisk det er en fin film, selvom jeg synes næsten det er synd den kun er på 1½ time, når filmen handler om sådan et stort emne, også blev hr. kæreste og jeg enige om at den lagde ret meget op til en toer, pga. dens meget åbne slutning, men ellers så var vi godt underholdt, og der var især et sted i filmen hvor jeg smilte rigtigt meget, det var da drengene kørte på knallert og de havde hjelme på!! Og et lille bonus er at vores alle søde lille Kidd er med i filmen, og er hovedrollens bedsteven, han spiller faktisk også godt, når man tænker på han er 'sanger/rapper' så hvis i ikke har set Nordvest, og synes det er lidt spænende med en film hvor der sker lidt så smut af sted ind i biffen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...